29 Ağustos 2012 Çarşamba

Simler


Bugün sanıyorum fazlasıyla kokoşluğum üzerimde. Bana göre normal şartlarda abartılı olan fakat renginin güzelliği hatrına yaptığım modelden bahsedeceğim sizlere. Bugün yapacağımız model için yukarıdaki fotoğrafta da görüldüğü üzere sim, bant, parlatıcı ve fırçaya ihtiyacımız olacak.
 
 
Bu fotoğraftaki gördüğünüz minik ve sevimli şişedeki simleri de pek çok nail art gereçlerimi satın aldığım gibi yine sevgili Derya'dan aldım. Eğer siz de bu güzelliklere sahip olmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
 
Ben süslü olma olayını dozunda bırakma amaçlı bu simleri french gibi kullanmak istedim. Bunun içinde işimi kolaylaştırması için bant kullandım. İlk önce tırnaklarımın hepsini uçlarında ince bir kısım bırakacak şekilde bantladım.
 
 
Eğer bant kullanmazsanız tırnağınızda oje olmasa bile o minik simler sıkı sıkıya tırnağınıza tutunuyorlar. Tırnaklarımı bantladıktan sonra açıkta kalan uç kısımlarına flormar parlatıcı sürdüm. Sonrada parlatıcının kurumasına fırsat vermeden üzerine simi döktüm.
 
 
Tüm tırnaklarıma aynı işlemi yaptıktan sonra 1-2 dakika bekleyip, eski bir eyeliner fırçası ile fazla sim döktüğüm bazı tırnakların üzerindeki fazlalığı süpürdüm. Daha sonra bu işlemi ilk uyguladığım tırnaktan başlayarak bantları tek tek açtım. Tırnaklarıma son olarak bolca parlatıcı sürerek simleri sabitleyip yüzüme gözüme bulaşmasını önledim. Yaptığım bu işlem sonucunda tırnaklarım şu hali aldı;
 
 
 
12 renkten oluşan simlerin fiyatı 17,00 TL. Şişeler her nekadar minik olsa da tüm tırnaklarıma yapmış olduğum bu işlem sonucunda şişede pek bir azalma olmadı yani bayaaaa uzun süre kullanılabilir. Hepinize kolay gelsin.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder